18 år idag

Tjenare!!

Kom hem för en liten stund sedan från kusinerna.
Den näst äldsta pöjken fyller 18 år idag, så Andreas... GRATTIS!! :D
Det bjöds på massa gott och trevliga människor.
Dock så var jag alldeles för trött för att ens orka vara social.
klockan 12.00 skulle vi vara där, yeees, lite för tidigt för min del xD
Men vad gör man inte för kussarna :P

Ska iväg till pappa idag.
Så har packat min "lilla" väska för en utflykt med husbil (?) som ska ske under helgen.
Vi får se hur detta slutar :s

Ett kort som är säkert, jag ska sova så fort vi har kommit hem till pappa.
Är alldeles för trött och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Det skulle ju vara kul om det hände något..
Men jaja ^


(Det blir troligtvis en hemsk uppdatering nu i helgen med tanke på att jag ska bort, men vi ses ju snart igen...)

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0