BLÄ!

Jag orkar verkligen inte med det här!
Ja, jag är den som gör saker i sista minuten.
Det har jag alltid gjort, så man kan inte klaga på att jag alltid är ute i sista minuten... Jag är född sådan.
OKEJ!
Sjukt mycket skolarete som ska vara klart tills i morgon, jag har inte ens börjat!

Saker som ska göra innan morgon dagen, som jag vet inte kommer hända
  • Någon engelska uppsats ska vara klar och fattar inte ens vad man ska göra?
  • Matte provi algebra, jag fattar inte ens vad algebra är'!
  • Bokrecetion skulle varit klar för en månad sedan, jag har inte ens börjat.
    vet knappt om jag läst klart den lilla boken på 52 sidor?
  • Någon kött blabla ska vara inlämnad i morgon~köttkunskap kallas det
  • Mitt rum ska vara färdigt städat... Det är ett evighets projekt
    Sängkläder ska bytas och gud vet vad! Helt enkelt för mycket för lilla mig!!

Sedan så ska en uppsatts i so vara inlämnad + teknikuppgift i No innan den 1 juni.
Skut mig snälla!!!!! Jag får inte ihop det, hur ska jag hinna med allt detta.
Jo det är ju sant, gå bort från datorn och bla bla bla!
Men det är så mycket roligare och sitta här vid min kärlek än att satta sig ner med en hög med läxor"

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0