Aj aj aj!!

Hejsan (:

Orientering!  Så :D (y
Känner mig duktig som kan stava till det nu.

Denna dagen börajde med friidrott i skolan.
Kasst väder men lika gläda är vi väl ändå ? NEJ!
Fy fan va kallt det var, ändå hade tjocktröja på mig :O
Inte okej!!! Jag vill ha sol.

Det var då ett jävla tjafs när vi skulle gå på bussen tillbaka hem.
Okej, vi var väldigt många som skulle med bussen, men kärring jävle.... efter nio år så borde du ha bytt jobb för länge sedan. Och om inte gått i pension!!!
Fuck´t upio
Någon fick åka ambulans, någon vrika vristen, någon sträckte låret? , någon halkade på terminalen och någon vurpade med moppen, illa !!

Efter denna dagne blev det tillbaka till skolan för att baka bullar till hemkunskapen.
Det blev bakning i tre timmar!!
Fy fan om hon ens skulle våga sänka mig efter det här, då kommer jag bli väldigt förbannad! .

Det blev att titta på under ytan idag, en bra film. Rekomenderas(y
men inte om du är en känslig tittare^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0