sova!!!

Hejsan

Denna dagen har det absolut inte hänt någonting.
Jag har seriöst lyckas sova bort hela dagen, kom hem vid två tiden efter skoldagens Nationella i Engelska samt spanska lektionen, efter det så somnade jag ganska bums.
Vid halv sju tiden vaknar jag med ett ryck och kom på att jag sa till Elinor att jag skulle komma över en stund.
Så det var bara att ta sig upp och gå dem måga meterna som är till Elinor ;)

Hemma hos Elinor blev det inte så jätte mycket där heller.
Det blev självklart en kopp te och onödigt prat(y
Det blev även en sväng till Terttu(Elinor moster) för att hälsa på och vara trevliga ^
Sedan har jag ju matat systerns katter, nu när hon har dragit iväg till Malta med sin Sambo.
Fyfan för dem, jag vill också dit!! xD <3

Jaja, det blir nog London ifall framöver tillsammans med dem bästa ^^
Eller a, nästan ifall:P
Fyf*n vad kul det kommer bli, om vi nu kommer iväg!!! :D <3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0