Shutter island

Hejsan (:

Bor hos pappa under denna helgen, därför jag inte har uppdaterat så mycket.
Ska bo där tills på torsdag. Så det kommer antagligen inte bli så mycket uppdatering, men jag ska försöka ;) !

Idag vaknade man vid nio tiden och åt frukost, det blev sedan att gå och lägga sig en stund igen och vakna vid ett tiden(y
Helt okeeej!!
Vi tre tiden skulle man gått och tränat egentligen men det blev inget med det.
Jag fick ett litet samanbrott och gick hem, så det blev tyvärr ingen träning.
Men jag ska däremot börja med träningen igen, jag måste börja röra på mig igen...
Det tär på krafterna och på en själv när man inte får röra på sig.
Så det är något som jag ska tag i under påsklovet!

Det blev ifall att gå på bio idag Shutter island.
Måste säga att man blev besviken, trailen är bättre än filmen xD
Helt kasst slut!!!
Ingen värdig film att betala för, om man ska se den så hyr en eller ladda ner den.
För det är ingen film man vill betala för.
Det är jätte bra story genom hela filmen till slutet.
Hade dem gjort slutet annorlunda hade filmen klart fått ett bra betyg.
Men ikke ,så blev det inte .
Men man hade ifall något att göra, bättre att gå på bion som var lite halvkass än att sitta hemma och inte göra någonting ;)

Släcka ljuset idag ska man göra.
Har ni släckt?
Vem vågar erkänna att dem inte släckte?
Mohaha :D

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0