Plugg?

Hejsan! (:

I fredags var man och åt på triumf (en glassbar) med ett par styken i klassen.
Mycket trevligt, trots att det var väldigt fult väder så blev det många skratt och goda glasssmaker.
Var även och bowlade i fredags med familjen och familjen Lomander.
Det blev sex strik för mig på 3 serier, helt okej(y

Idag (lördag) har det inte hänt så jätte mycket, har varit barnvakt åt lilla Noel i morse.
Efter det hem till Elinor och tog det lugnt, det blev att äta chips och glo på Hitta Nemo. Me like ;)
Annars har det inte hänt något mer speciellt idag faktiskt.


Något jag verkligen borde göra är att plugga.
Plugga,plugga oh plugga.
Men jag känner att jag inte orkar ta fram läxoran, det finns liksom ingen ork.
Men jag har fått lite motivering nu efter att jag fick reda på vad jag fick på mig idrottsuppgift.
Jag som trodde att jag bara skulle få ett G då jag tyckte att jag hade fått med alldeles för lite om ämnet som jag skrev om, rugby, men jag lyckades ändå få ihop till ett VG+.
Och det är ju aldrig fel ;)
Men bara det där, det där lilla som saknades det är så surt, att det är så nära men ändå för långt bort...
Måste verkligen börja göra skolarbetet lite mer nogrannt och ordentligt och i tid framförallt.

Jaja, det var slut för idag.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: R

Snäll lärare kanske?

2010-03-22 @ 20:53:03
Postat av: Denise :D

Kanske, men inte för snäll.

För då hade man ju haft Mvg på en gång ;)

2010-03-22 @ 22:55:48
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0