Överskrift?

Hejsan (:

Det jobbiga är att komma på vilken överksrift man ska ha? :D

Denna  dagen försov man sig... inta bra!
Men det ska jag ändra på, från och med i morgon!! ;)
Jaja, vem försover sig inte någon gång ibland.
Förövrigt har det inte hänt så mycket idag i skolan.
Ett prov här och där bara, först var det musik prov och sedan ett engelska prov.
Lite upprörd över båda proven faktiskt, eller inte utav själva proven utan lärarna som gav/gjort proven!!
För det första, musik läraren värkar då inte ha något vett i skallen då hon säger att provet är slutbetyget det resultat vi får. Om vi råkar få ig på detta provet så har vi ig i slutbetyg i musik, inte okej!!
Tycker det är sjukt att man kan göra så som lärare!!!
Varför i all världen har vi behövt gå på alla tidigare musik lektioner om det ändå knappt spelar någon roll när ens slut betyg går på ett fjötigt litet prov?!
Helt sinnes sjukt tycker jag!!!!!!!!
Och sedan när man sitter och gör sitt engelska prov så sitter läraren vid sin jä*la dator och skriver för fulla muggar och verkligen tar i varje gång hon ska träffa tagenterna, som om hon aldrig skrivit på ett tagentbordet och är rädd att hon ska missa tagentknapparna eller nåt?
Vafan, om man nu delar ut ett prov ska man väl ha upsikt över eleverna och inte ägna sig åt en jä*la data skärm och ett tagentbord som man ändå inte tycks kunna skriva på!?
Jag skulle lika gärna kunnat ha med mig min mobil och fuskat på provet, och det skulle jag garanterat ha gjort om jag viste i förväg att hon skulle sitta och slå på sitt jä*la tagentbord hela timmen medans vi försökte koncentrera oss på provet, nej men då självklart ska man sitta och höra henne när "försöker" träffa tagenterna :O
Dålig stil utav lärarna helt enkelt!!!

Förutom det så hände det inte så mycket mer i skolan förutom att Bea visade oss en väldigt bra sida på internet ;)
www.gamesforthebrain.com haha!! En väldigt rolig sida om inte annat (y

Förutom skoldagen har jag faktiskt hunnit ner till Allum tillsammans med Elinor, det blev att köpa lite presenter och en tröja för Elinor.
Presenterna var till Calle (KB) och far min då dem båda fyller år nu på Söndag.
Till Calle blev det en t-shirt och en kofta från h&m mycket fina enligt mig Elinor var dock inte så glad över den lila t-shirten som jag tvingade henne att köpa till honom, mycket stolt!! :D
Till pappa blev det.... Kan jag ju inte skriva, han läser ju min blogg den gamle gubben ;)
Jaja, förövrigt har det inte hänt så mycket.
Blev en titt på titanic och Elinor är nu här (hemma hos mig, för dem som inte fattade det) för att sova ;)
Så nu måste jag gå och stoppa om henne så att hon sover sött och drömer om... MIG!! ;)
Så natti natti ^^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0