London

Hejsan (:

Oh yas baby, det blir London tillsammns med klassen den 1 Juni!! :D
Så jäkla pepp!!
Det kommer bli grymt kul och vi kommer hitta på massa knasiga saker tillsammans (Y

Idag har det inte hänt så jätte mycket.
Fick reda på att jag fick Vg+ på min bilduppgift.
Det är väl bra och så, men jag ville haft ett Mvg, hon sa att jag bara att missat ett par få tal saker..
Så jag tyker inte att det ska dra ner betyget för de-. Men men, det är inte jag som sätter betyget.
Efter skolan blev det över till mormor för att äta våfflor.
Det är ju våffle dagen, mums!

Det blev sedan ner till Veromoda i Allum tillsammans med mamma.
Blev en hel del må jag säga, ca 2500:- tror jag att det gick på. Ooops! ^
Jag köpte även min skolavslutningsklänning idag på Vila, mycket fin (:
Ja jag vet, det är väldigt tidigt att köpa klänning, men för en gångs skull är jag i tid!
Annars brukar det bli sista minuten...
Tack så jätte mycket för kläderna mamma!! :) <3

Systern kom även hem idag.
Jag har inte varit över hos henne ännu men jag går nog över till henne i morgon en stund skulle jag tro.
Ska även till pappa i morgon och vara där i ca en vecka, och ang det så inga större frågor kring detta.
Kommer kännas konstigt, men det blir nog bra tillslut.
Aja .... :D xD :) O-o O.o (: :] :}

Älskar dig mamma! <3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: mam

älskar dig också!!

2010-03-26 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0