De nya afrikanskabarnen

Hejsan (:

Förlåt för dålig uppdatering men har varit hos pappa i helgen.
I Fredags hände det inget speciellt, var en sutund hemma hos Elinor, träffade Johannes och Viktor en stund också.
Lördagen blev det att passa lillebror och sedan hem till Elinor och bara tog det lungt. Tittat på titanic och annat skoj.
Idag har man firat pappa lite smått då han fyller år idag, Grattis pappa :)
Även Kalle fyller år idag,Grattis till honom.
För övrigt så har det inte hänt så mycket mer, varit på dansen idag men annars inget speciellt.

De nya afrikanska barenen!!
Och om ni undrar varför jag skriver det så är det stora delar utav partille som inte har något vatten eftersom det blivit en stor vattenläcka i Göteborg.
Man kan läsa allt på gb; http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.326769-partillebor-utan-vatten

Så nu kommer vi troligtvis få gå till något ställe för att hämta något ävla vatten :O
VAfan, jävla shit det här!!!!
Så undra hur det kommer bli med skolan och alltihop..
Ush!
Jag blir så jävla lack på sådant här!!
Jag behöver verkligen ta en dusch (har varit och dansat), jag är hungrig och törstig!
Jag tänkte göra makaroner, men nej vist fan, vi har ju inget vatten !! :O

Fuck off!!! Orkar fan inte -.-

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0