Svettiga som grisar!!

Hejsan (:

Jag vet att det var ett tag sedan, men jag har varit på den mest underbaraste klassresan!
Det blev London i tre heldagar tillsammans med klassen.
En underbar upplevelse!
Min blogg och jag är inte riktigt vänner så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder.
Men jag vill bara säga tack till ni i 9M.
Tack för alla dessa år, man känner verkligen kärleken och gemenskapen i våran klass.
Det är helt underbart.

Skolbalen var i går eftermiddag/kväll.
Det var helt sjukt underbart kul!
Middagen var jätte fin(y
Det så kallade "dicot" blev lite halvt kasst då vi hade det i vår lilla studiohall.
Men vi gjorde det bästa av situationen och dansade röven av oss.
Svettades som grisar allihopa... eller nästan ifall, och den som inte gjorde det dansade helt enkelt förlite!
Vi gjorde ifall det bästa och bara körde på.
Det känner jag idag, mina ben och fötter är helt slut!
Tack för en underbar kväll alla 9:or på björndammens skola, detta gjorde vi bra!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det gjorde ni verkligen :)

2010-06-09 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0