Sex and the city 2

Hejsan (:

Denna dagen vakande man sent, alldeles för sent.
Verkligen sent!
vid ett tiden på förmiddagen gick jag upp, yes ännu en dag borta.
Så jag bestämmde mig för att hitta på något.
Jag började städa rummet men tröttnade väldigt fort, så jag ringde till Melissa och gick över till henne.
Det blev en sväng in till stan och sedan tillbaka till Partille.
Sedan var det dags för bio!

Sex and the city 2, tillsammans med Elinor och Satu.
Tack för en trevlig kväll(:
Jag älskar ju sex and the city säsongerna och filmerna och hela köret, men gud va lång filmen var.
I slutet kändes det som om jag bara ville fly upp från stolen och springa.
Men det gjorde jag förstårs inte, men det var bra.
Värd att se! <3
Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0