Minigolf 22/6-10

Hejsan (:

Jag har varit och spelat minigolf med familjen idag, Jag,mamma,Jouko,Lucas och Noel.
Det gick faktiskt väldigt bra för mig, eller så är det alla andra som inte är så duktiga.
Jag kom ifall två med 90 slag xD HAHA
Men det var trevligt, trotts den jävla gubbjäveln som klagar och försökte läxa upp hur en förälder bör vara.
Dra åt helvete gubbjävel!
JAja, det vaar trevligt att vi gjorde någonting hela familjen, det var ju som sagt ett tag sedan.
Så det blev "picknik" hemma vid matbordet ;)

Jag har även varit över hos Felicia och snott lite bilder från gårkvällen och balen(y
Så bilder kommmer!
Jag har även varit barnvakt åt lillebror idag,Noel.
I början var det bara tårar och gnäll men sedan blev allting bra.
Vi tittade på bee movie b.la och åt glass ^
Elinor tittade även förbi en sväng(y
Efter att mamma och dem kommit hem blev det upp till Elinor en kort stund.
Det blev te och planer inför Grännges `? .... ^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0