Mary kay

Hejsan (:

Denna dagen har jag tillbringat tillsammans med Melissa,Elin,Karin,Nicol och Git.
Vi var på en 2 timmars Mary kay "visning".
Vi lyssnade och vi pröva Mary kay produkter av Lena, som var kvällens värd.
Det var faktiskt jätte roligt dock lite för mycket bakgrunds fakta för att jag skulle orka lyssna.
Men produkterna är underbara!
Önskar bara jag hade pengar i plånboken.
Men jag hoppas att jag har hunnit få lite cash tills Nicol ska börja sälja (:
Det är dyra produkter, men värt det!
Inte för att jag klagar på Oriflames produkter för jag älskar dem, men Omg vad jag älskar mary kay´s handset!


Vill ifall bara tacka er alla för en trevlig dag med mycket extra motion (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0