Liseberg

Hejsan (:

I natt sov jag bara 5 timmar.
5 timmar ;o Inte okej!
Men jag fick en trevlig väckarklocka, Elinor ringde och väckte mig ;)
Eftersom vi kulle till Liseberg idag(y
Jag,Elinor,Kb och Emelie.
Trevligt trevligt :D <3

Måste säga att det är sjukt fint väder, och varmt var det att gå inne på Liseberg.
Men det är det värt!
Det var bara att sätta sig i klollrado (staveles?) så var man pisse blöt, eller vad säger du Elinor? :P
Haha, alltid lika blöta <3
det kanske lät lite fel, eller så är det bara jag som har snuskig fantasi?(a
Mormorn till sitt 9 åriga barnbarn: Vad är du sugen på?
Barnbarnet: Mormor, jag är sugen på snopp!!!
Ja jag vet, jag är sämst. Men jag då jävligt roligt! :D <3

Nu ska jag börja göra i ordning mig, ska över till Felicia om en stund och fira henne lite smått.
Ingen aning vem som ska dit, förutom Melissa och vygge xD
Grattis Felicia ( i efterskott) <3
Grattis i efterskott Felicia :) <3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0