Kåsjön

Hejsan (:

Jag måste medge att det känns som om jag har vänt på mitt dygn.
Jag gick och la mig ungefär vid en 00.00 och gick inte upp försen 15.00
15.00!! :O Det är fan skam!
Inte okej helt enkelt.
Trotts att jag gick upp så sent han jag faktiskt med kåsjön en sväng.
Melissa och Elin hade nämligen bjudit med mig till Kåsjön, trots att jag kom upp 2 timmar efter att dem hade ringt hann jag trots allt bada lite jag med.
Det var trevligt må jag säga, till en början trodde jag att det bara skulle vara vi 3, men när jag väl kom upp var nästan hela Björndammen där.
Självklart så var det ju inte så men det känndes som det om inte annat ^

Efter kåsjön blev det en sväng förbi Felicia, mina försvunna skor har äntligen hittat hem!
Så dem var trots allt hemma hos Felicia, tack gode gud för det.
Jag har nog letat igenom hela lägenheten 1000 gånger innan jag forståd att dem inte var här xD
Haha, men nu har jag dem ifall :)

Efter Felicia blev dem hem och äta, Pizza! Mums :P
Sedan blev det en dusch och sedan vidare till Elinor.
Där blev det sex and the City (Y

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan inte få tag på dig honey!!

Miss u!<3

2010-06-30 @ 21:36:29
URL: http://moaanderson.blogg.se/
Postat av: Patrikbenedicte

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-12-14 @ 10:40:15
URL: http://patrikbenedicte.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0