Havet

Hejsan (:

Idag har jag varit vid hovås privat strand tillsammans med Mamma,Jouko,Lucas och Noel.
Det må jag säga har varit underbart väder idag.
Så varför inte passa på att åka ut till havet ?
Det var ifall jätte trevligt, förutom all sand som kom överallt och ingenstans!
Men det får man väl räkna med när man åker till en strand med en familj som min ♥
Haha <3
Det blev allt från att sola,äta glass, fånga upp gravida krabbor och äta goa mackor som mamma hade tagit med sig^
Trevligt var det ifall och lite brunare måste jag medge att jag blev, nya ränder och allt !
Bada blev det dock inte. Jag tänkte faktiskt hoppa i ett tag...
Men sedan ångrade jag mig, feg som jag är.
Men det var faktiskt jätte kallt!

Efter strand besöket blev det vidare in till stan.
Det blev att äta på lilla järdet (eller vad det nu hette) , närheten av Linné gatan.
Det blev ifall Grekisk mat.
Mycket gott!
Kyckling spett och potatis för min del, med tatziki till. Jag gillart! (y.

När jag väl kom hem blev det en sväng till Elinor.
Haha!! Bilder kommer sedan(Y

Jag fick även reda på intagningen till gymnasiet idag.
Det blev mitt första val, Munkebäck - Media!
Jag gillart!!
Även Felicia.L har sökt samma skola och linje, så vi kommer ha grymt underbara år tillsammans!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0