Födelsedags barn!

Hejsan (:

Jag har kommit hem från Felicias firande pgv hennes födelsedag.
Måste säga att det var ett glatt gäng, även fast det inte hände något speciellt så blev det ifall ingen tjafts, och det pratades ,tog kort och spel var i full gång.
Det var trevligt må jag säga.
Vi var inte jätte många, eller ett tag var vi väl ett par styckna.
Men vi var inte många för det, oh nej! Det kom och gick folk lite då och då.
När jag väl kom över till Felicia var det, Felicia,Andre, Anthon,Melissa, Jonathan,Viktor och Albin (Någon glömd).
Sedan gick Anthon, då kom Johannes? JA jag tror nog det vet itne eriktigt, eller så säger vi så här;
Felicia,Melissa,Jag,Anthon,Johannes,Andre,Albin,Viktor,Jonathan,Patrick,Amanda, Philip, Julius och Emma var dem som synts till. (Tror inte jag glömt någon).

Det var som sagt väldigt mycket skratt m.m och framför allt var allt på en lagom nivå(y
Vid tolv tiden drog jag,Felicia,Jonatgan och Viktor ner till Mc donalds .
MYcket trevligft ochj gott!
OCh sedan när fick man inte ta koort inne ppå Mc donalds?
Ifall, trevligt trevligt.

Så Felicia, Grattis ännu i efterskott!
16 år och fler där till ska det bli :)

Pusshej och god natt för mig♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Justus

jag heter fortfarande Justus ;)

2010-06-22 @ 02:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0