Bättre sent än aldrig!

Midsommarafton:

Min midsommar blev att fira borta i Gråbo hos familjen Antfolk.
Det var verkligen midsommarafton, dock saknade jag en midsommarkrans.
Det var firanden,mat,mat och mera mat med trevliga människor!
Jag var dock nära på att ryka i hopp med en gubbe som tycktes tro sig allt.
Jag höll på att flyga i taket tillslut, men jag sansafe mitt förnuft och satt vänligt kvar och lyssnade på hans tjöt.
Men jag tror han kände sig lite förtryckt då jag inte gav upp utan fortsatte att säga emot,det var kul! (y xD
Haha<3
För övrigt så var dagen/kvällen bra.
Det var som dem flesta midsommarfrianden med familjen brukar vara.
HEmma runt 03.00 någon gång där. Så det var en lång dag då vi var i Gråbo redan vid 12. tiden.

Midsommardagen:

Det blev middagsgrillning hemma hos Kathrin och compani!
Och sedan upp till Kåsjön för efterrätten (;
Uppe i kåsjön blev det grillning eller snarare brasa ett tag då vi missbrukade tändarvätskan lite väl mycket...
Men vi hade då trevligt(y
Matilda,Elias,Joakim,Adrian och Matilda var det som fick fullända den dagen (:

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0