Avslutning

Hejsan (:

Helt sinnes sjukt att efter detta sommarlov kommer jag inte att gå tillbaka till min gamla underbara klass.
Det är inte riktigt verkligt, jag förstår inte, jag vill inte förstå.
Ni var verkligen en underbar klass, så mycket minnen och så mycket kärlek.
Men ni kommer alltid att vara samma gammla 9M även fast vi skilds som klass.
I nio år har man dragits med er, men inte är vi ledsna för det.
Snarare tacksamma, Älskar verkligen er, 9M för evigt! <3

(gårdagens historia)
Skolavslutningen var ifall mycket bra, jag blev utvald till årets pratglada.
Det kan man ju verkligen inte förstå, eller ;)
Det var en mycket känslosam stund och det blev mycket tårar.

Efter skolavslutningen blev det hem och åt smörgåstårta och jordgubbstårta.
Sedan blev det utgång i det fina regniga vädret.
Det blev att sätta sig vid grillplatsen i prästtjän med Patrick och Elinor.
Efter ett tag kom även Viktor,Patrick,Simon,Andre,Nina och Erica.
Det blev en go korvgrillning på fina engångs grillar.
Det blev även så att man hann bli lite rund under fötterna ;)

Det var självklart bara lilla Denise som tänker på allt (eller inte), men denna gången så...
Det blev stövlar och paraply och självklart gjorde alkoholen mig sällskap!
Det var en fin kväll må jag säga, alla lite blöta av det regniga vädret + ett nakenbad med plastpåse i prästtjän för lilla mig. Kan det bli så mycket roligare ? Haha!!
Men det var kul, jävligt kul faktiskt.
Hellt sinnest sjukt, men kul!

Tack allesammans ifall för en mycket trevlig start på sommarlovet!


Denna dagen blev att sova till nästan tre på eftermiddagen.
Det blev upp till Elinor en stund och tittade på sex and the city.
Det blev även makaroner :D

Senare på dagen/kvällen blev det hem till Nina och glo en film, just like haven eller nåt sådant...
Det är ifall jätte bra!
Sedan blev det uppgång till refugen där vi inte gjorde så mycket.
Vi träffade någon Jesper som gått på Öjersjöskolan (han gick ut där i år), mycket trevlig.
Haha , kul vare ifall ;)

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0