Shrek Forever and After

Hejsan (:

Tyvärr har det inte varit den bästa uppdateringen det senaste då jag har varit i Danmark tillsammans med pappa och hans familj.
Det blev att vi bodde i Luken (stavelse)  i en så kallad lägenhets stuga.
Jätte fint må jag säga!
Ca 200M till havet, otroligt fin sandstrand.
Så väl i Danmark blev det sola,bada,studsmatta,äta god mat, Fårup sommarland m.m
Det var helt enkelt en riktig semester (y
(bilder kommer senare)

Idag 24/7 blev det att åka en sväng till Björndammen.
Där blev dt först en sväng till Melissa och sedan vidare till Elinor.

Jag och Elinor bestämde oss för att vi skulle på bio, det blev Shrek i 3D den sista utav serien tillsammans med Kb(Elinors lillebror calle)
Ganska rolig faktisk (;

Efter bion blev det att träffa Kristoffer,Viktor och Philip tillsammans med Elinor uppe i Furulund.
Det hände inte så jätte mycket så vi gick hem till Melissa en stund, alltid trevligt med lite små prat^

Det var ungerfär hur min dag såg ut..
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0