Pyjamas !

10-06-07

Hejsan (:

Idah vaknade jag runt halv tolv tiden gick upp och åt frukost och sedan gick jag och la mig igen.
Vaknade igen runt tre tiden på eftermiddagen.
Då blev det att glo sex and the city the movie tillsammans med mamma.
Efter det blev det dusch och sedan mat. Det blev tacos, mums!
Efter det så blev det ner till Ica tillsammans med Melissa och Nicol.

När vi väl kom hem till Melissa så blev det våfflor med massor utav tillbehör, glass,grädde,jordgubbar,choklad, baanan,sylt,äpplemos m.m måste säga att det var väldigt väldigt gott! (y
Sedan blev det att klä ut sig, jag gick inte riktigt in för det men Karin,Nicol och Melissa.
HAha!!! Det var galet kul xD

Senare på kvällen träffade jag även Erica, guh va länge sedan det var jag träffade henne!
Så det var kul att se henne igen :)
Det blev att gå en liten promenad och prata om allt möjligt, fick ju höra på lite roligt prat om allt och ingenting xD
Haha men det var trevligt (Y

Så har typ min dag sett ut idag xD
Nu blir det för mig att gå och lägga mig, då jag ska upp tidigt i morgon för att glo på Patricks match.
Hoppas det går bra för grabben (;

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0