Proppfyllda väs....

Hejsan  (:

Nu har jag flyttat tillbaka till mamma med mina två proppfyllda sport väskor!
Känns ganska skönt att vara hemma igen, har nämligen inte riktigt bott in mig hos pappa ännu.
Dock ska jag sitta barnvakt denna och den kommande veckan, från ca 04.00-13.30 men det får gå.
Han är ju trots allt den gulligaste ungen ^^

Det senaste har det inte hänt så jätte mycket, det blev övernattning igår hos Elinor och vi glodde på en film; hangover (bakfyllan). Så jävla värd att se! Haha tiger i badrummet,gift med en strippa/hora, höns, polisbil som blev snodd någon lyckas få med sig fel väska med 80 000 dollar i m.m
Helt klart en film som borde ses!

Denna dagen har verkligen segat sig fram, har legat i Elinors säng/soffa och glott tv nästan hela dagen xD
Förutom det så är jag barnvakt nu, men ungen jag passar är hos en kompis(Y
Så med tanke på att ungen är borta så bjöd jag hit Moa :)

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0