Partille cup

Hejsan (:

Partille cup har dragit igång och jag känner mig illa tvungen att glo på dess verse matcher^
Trots detta regniga väder som det var idag åkte jag in.
Jag lyckades även få med mig Melissa också , trots regnet.
Patrick och hans lag förlorade dock med 2 mål.. illa! :P

Förövrigt idag har jag inte gjort något speciellet, har varit över hos syrran (Yasmine) och hälsat på lite glada människor och sedan plockade jag även på mig ett ljus och 3böcker(a Ooops :D
Annars så har jag inte gjort något specillet idag faktiskt.
Jo jag har faktsikt städat mitt rum lite granna^ Ska försöka fortsätta i morgon(y
Eftersom mitt rum är ett evighetsprojekt så tar det aldrig slut!

Ska snart över till syster igen och hjälpa henne med lite grejs ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0