Naglar

Hejsan (:

Idag vaknade runt tio tiden skulle jag tro.
Det blev att passa Noel i två timmar och sedan hoppa in i en dusch.
Efter det blev det att gå över till Melissa för att sedan åka en snabb sväng upp till kåsjön och sedan vidare in till heden för att kolla p-95ornas match.
Även Felicia.w följde med in och tittade^
Det gick dock inget vidare för dem xD

Sedan blev det för min del att åka tull kåsjön för att tjöta lite med Daniel och Patrick, sedan hem.
Efter mat och shoppinglistor blev det att dra vidare till syster.
Där blev det att Emelie fick fixa mina naglar d.v.s fylla i dem.
Hon gör grymt fina naglar!
Så om det är någon som vill få sina naglar fina så är det bara höra av sig till mig så fixar jag så att ni/du får prata med Emelie så att ni får beställa tid m.m

Efter naglarna blev det en sväng upp till Melissa för lite tjöt och sedan hem och äta jordgubbar med glass (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0