Huawei

Hejsan (:

Som jag sa tidigare så har denna dagen varit ganska meningslös!
Jag  har inte gjort något speciellt, och mitt rum blev verkligen inte städat!
Bråk med bror och sedan var min dag nästan körd, morsan ska ju alltid ta lillebrors parti så det är alltid jag som får ta slagen i magen alltid jag som får shiten för allt när det inte ens vart jag som började!!
Okej,okej jag låter som om jag vore tre år.. men allvarligt ibland måste man få skrika på varandra utan att ens mamma lägger näsan i blöt!
Ush vad jag hatar folk som bråkar....

Adam fick ifall bli min räddning, dock så var jag ju inte så jätte glad när jag såg honom men det var bättre att vara hos honom än att sitta hemma.
Dock vet jag inte hur Adam tog det då jag inte var så jätte snäll mot honom, men han får stå ut!
Mohoha ^^ Nej men förlt, men ibland så är det andra som får ta ens shit när den som ska ha shiten får den..
Såäre (y

Nu ska jag ta och leka lite med ögonskuggan och sedan leka lite med min nya mobil.
Eller nej, det gör jag nog i morgon, eller jag vet inte.. Vi får så :)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tog inte någons parti! Jag skällde faktiskt på Lucas också! Så det så!

2010-07-19 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0