ett kärt liten melj...

Utav underbara fick jag ett kärt mejl, måste medge att jag hade väldigt roligt när jag läste detta(Y


En kväll när Denise och Elinor sitter och häller i sig vin...

Elinor: Varför det funkar så bra mellan mig och Denise,det får nästan du svara på.
Denise:aa, men aledningen att det funkar så bra mellan mig och Elinor det är för att det inte finns någon sexuell laddning mellan oss
Elinor: För vi e tjej kompisar!
Denise:aa, vi e jätte bästisar!
Elinor: bästisar med en provocerande åldersskillnad ööh, kolla två bästisarnamen villken stor åldersskillnad de är.. vi provocerar!
Denise: mm, men jag skulle ju i princip kunna ammat dig!
Elinor: VA? :O
Denise: aa, jag skulle kunnat amma och bada dig!
Elinor: Men så fruktansvärt provocerande! :O  En bästis ammar och badar en annan bästis!? Det måste vi prova någongång!:D men inte nu!...
Denise: (Viskar någonting i Elinor öra)
Elinor: HAHA! nee de är för internt Denise.. hehe, okej men du måste få förklara först! trotts att vi bara känt varandra i ett år har vi en massa interna saker för oss som bara vi förstår och nu ska Denise..
Denise: mm, så tar man ett bär på dte här viset sen släpper man ner det i vinet öö å sen så när man dricker vinet får man bäret i munnen och då för man med med tungans hjälp över bäret till kompisens mun!
Elinor: åå sen när bästa kompisen får bäret i munnen så för hon med tungans hjälp in i kompisens mun fram och tilbaka fram och till baka, snabbare snabbare!
Denise: de e som raleten sa änkelt är det igentligen!
Elinor: mm, jag vill börja!
Denie: mm, (lägger bäret i vinet)
Elinor: ( host host) jag svalde de! :O
Denise: GUD! Förbannat!
Elinor: Förbannat! hm okej men då får vi göra en annan jätte intern grej eeh.. vi skär oss och så blir vi blos systrar! :D
Denise: Du, elinor.. jag har en bättre idé! Vi ska bästis kissa tillsammans! :D
Elinor: Bästis kissa! :D Provocation! :)
( dom går ut i skogen )
Elinor: Okej Denise du får bästemma vart vi ska bästis kissa!
Denise: Ja, jag är ju lite mörkrädd så jag brukar ju sätta mig där jag ser att någon har varit förut!..här kanske
( sätter sig ner och kissar)
Elnor: det här är bland det mäst provocerande jag har gjort!
Denise: asså är du en pojke eller är du en flicka?
Elinor: (kollar lite halvt förånad och surt på denise)
Denise: eller nej förästen säg ingeting jag vill inte veta! du e lite som.. att kissa med en vampyr!
Elinor: Tyckeru?^
Denise: (nickar)
Elnor: (stolt) Jag känner mig ofta som en vampyr! för att jag e ett sladd barn uppvuxen i en stoor syskon skara!^
Denise: Hur många var ni?
Elinor: (lite mystiskt) Fruktansärt stor syskonskara!
Denise: men Elinor, när jag ser på dig så nänker jag på psaimon, han var också en sådan pojke som inte fick vara barn och inte vara vuxen, lite som en fårgel! det känns som att jag kan säga vad som helst till dig!
Elinor: Prova!
Denise: är du en pojke eller är du en flicka?
Elinor: jag är en vampyr!
Denise: men seriöst är du en pojke eller är du en flicka?
Elinor: men vad du tjatar, jag e en vampyr säger jag ju!
Denise: du kan ju inte vara någon vampyr...
( går vidare och häller i sig ännu mer vin!)
( ser rogge som sitter i sin lilla röda bil dom går fram..)
Denise: HALLÅ TJEJ FEST!
Elinor: TJEJ FEST! Kolla ålderskillnaden PROVIKATIOoooN!:D
Denise: heh, kolla vad rädd han blev! men du kom ut så ka du få smaka da!(på vinet)
Elinor: VULGÄÄÄÄÄÄRT! :D
Denise: är två tjejer lite för mycket för dig? blir för myket byst? klarar du inte av det elle?
Elinor: JAG LÄGGER BYSTEN MOT RUTAN! :D (Hoppar på bilen och gnuggar sig mot den) PROVOKATIOOOON"
Denise: Fyfan va typiskt! en mogen kvinna och lilla skruttan här blir inte insläppta! VARFÖR HATAR DU OSS ELLER?
Elinor: Bulleri bulleri bock hur många snoppar står upp? INGAA! HAHa! TJEJFEST!
Denise: TJEJ FEST! men okej nu Elinor är du en pojke eller äru en flicka?
Elinor: MEn lägg av! HAHA
Denise: MEn ta av dig byxorna nu! ( försöker dra ner brallorna)
Elinor: MEN slutara! ( Puttar bort henne)
Denise: nämen ojda! blev lilla pojkflickan lite lädsen?
Elinor: (stoppar fingret enom fylfen) ÄRU NÖJD NU? ÄRU NÖJD NU?
Denise: Neee, jag är inte nöjd nu! jag stälde ne vixen fråga till dig, då förväntar ag min ett vixet svar!
Elinor: Ända sen jag har käntdig, i ett år, så har jag irriterat mig på att du himlar med Ögonen diräkt du blir kränkt såhär! ( gör en ful grimasch och  himlar med ögonen)
Denise:Men lilla Elinorshi! nu äe det vell kuken mor fittan då! här komer efterbörden på ditt omogna beteende! (Kastar vdet sista vinet hon har i glaset rakt upp i elinors annsikte)
Elinor: Hadde vi varit i central Europa nu där de e helt andra spel regler då hadde jag format handen som en liten penis och sen bah kissat ner dig! (Katsar vinet som hon har i glaset på denise)
Denise: hahaha, nu försa du dig, Elinor är en Pojke! hahahaha!
Elinor: Jag är mcyket mer än bara en pojke! jag men det kanske inte mamma mu kan hantera?!  här skiljs våra vägar, kråkan flyger hem till kråkskogen! jag tänker förtränga dom här tjugo minuterna onykter med dig! Adjö jossie förädaren!



Kommentarer
Postat av: Katla.

lite mycket fel stavning, men Jag gillare! (;<3

2010-07-16 @ 12:33:04
Postat av: Yasmine

wtf???

2010-07-16 @ 13:41:09
Postat av: Denise Eriksson

Det var väldigt mycket fel stavning ;) Men det är så det ska vara (Y

2010-07-16 @ 15:35:01
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/
Postat av: Denise Eriksson

Yasmine, det är från någon knas serie xD <3

2010-07-16 @ 15:36:33
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/
Postat av: mamma

?????????????

2010-07-19 @ 13:29:39
Postat av: gamla frun/ Änkan

Fifan, det är ju omöjligt att få tag på dig, men det va vell så du hadde tänkt det >< nemen jag ville bara be om ursäkt för allt dumt jag gjorde! och jag skulle inte ha nått emot om du började prata med mig igen för jag har faktiskt saknat våra cp stunder i den gula paviljongen. Jag har växt upp och är inte lika störd på ett dåligt sätt mer störd på ett roligt och bra sätt ^^ aja du vet ju vart min brevlåda är ^^(Y <3

2011-02-25 @ 08:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0