Det gamla goda

Hejsan (:

Min dag har varit underbar!!
Den började med en liten promenad tillsammans med mamma och sedan ner till Allum med samma brud ;)
Det blev att shoppa lite kläder och smycken på rean :)
Det blev fina fynd må jag säga(y eller a varför skulle jag köpt om det var fult? haha !!
Det blev ifall kläder + smycken för 744kr och då blev det ett halsband,en ring, ett linne, 3 tirshtsar liknande saker och en klänning. Jag gillart(y

Efter det blev det över till Melissa för att diskutera de verse saker ch sedan hem igen för att äta lite mat^
Sedan blev det åter över till Melissa och sedan blev det utgång!
Utgång till det gamla stället som vi var vid förra året uppe i Furulund.
Trots de få antal personerna vi va så hade vi jävligt kul ifall ^

Så vill bara tacka alla för dagen och framför allt tack till mamma som följde med mig och shoppade då hon helldre ville ligga vid havet och steka, men ikke hon fick följa med mig :)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0