Det gamla föds igen!

Hejsan (:

Ursäkta för den dåliga updaten men jag har haft fullt upp och galet kul!
Har äntligen fått träffa min Moa som varit galet efter längtad!

Det har hänt en hel del, men jag orkar inte ta det just nu..
Nu vull jag prata om det gamla, om det roliga om det nya som nu ska födas på nytt!

Jag undrar om folk kommer ihåg min, nej jag menar vår, våran gammla blogg?
Min och mina fyra underbara partillebrudar, jag undrar om det är någon som minns denna underbara blogg.
För det har vi börjat göra, vi kom på att vi har en alldeles underbar blogg tillsammans som nu ska få liv igen.
Den ska synas och den ska slitas med hälsa, den ska bli våran,igen!
Den är vår, den är oss ,den är helt enkel underbar!

Partillebrudar.se föds som på  nytt,den har nu ett liv som vi ska försöka slita med hälsan, nej inte fösöka vi ska!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0