det coolaste citatet jag någo...

Jag läser boken Callgirl på Manhattan av Tracy Quan.
Boken handlar om en tjej som heter Nacy som redan som elva åring bestämde sig för att bli prostituerad, efter universitetet satsar hon på en "karriär" som eskortflicka i New York, vilket ger henne ett liv i lyx.
Pengar som flödar in och kunderna är män som har makt och om dem så väl skulle vilja styra universum skulle dem lika gärna kunna göra det,den sortens män är det.

Jag har knappt läst två kapitel ur boken och jag är redan fast!
Men får läsa om  Nacys trippel liv då hon dels lever i hemlighet om sin "karriär", om sin pojkvän trots att hon är prosituerad (dock vet inte pojkvännen om något) och bröllops frågan som har kommit upp i hennes liv..
Som sagt, jag är helt fast!

Jag hittade dock ett väldigt coolt citat i boken av Andy Warhol som lyder;
Allt är mer glamoröst när man gör det i sängen.

Det är nog det coolaste citatet jag någonsin läst!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0