Dagen som förbjuder...!

Hejsan (:

Jag måste medge att jag måste få en omskakning en jordbävning eller nåt åt det hållet!
Någonting måste hända, något måste ske..
Jag sitter på mitt rum och klockan är stracks över fem, på eftermiddagen,och jag har fortfarande inte kommit ur min pyjamas..
Hallå?!!!
Detta funkar inte längre, vet inte hur jag ska orka dagen, det känns som om allt snurrar men allt står fortfarande kvar på samma ställe,samtidigt !!
Jobbig situation helt enkelt-.

Jag ska ifall börja med att ...?
Jag vet inte -. Bajs på den här dagen!

Det slutar kanske med att jag floppar med den nya lurern som syster yster gav till mig för att jag passade hennes katter, tack syster :)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Stupi

Detta funkar inte längre, vet inte hur jag ska orka dagen, det känns som om allt snurrar men allt står fortfarande kvar på samma ställe,samtidigt !!



Det kallas bakis, bara så att du vet..

2010-07-16 @ 15:58:17
Postat av: Denise

Ditt cp! :D <3

2010-07-17 @ 21:07:47
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0