Linköping - 9 Januari 2010

Hejsan (:

>Sitter här i Linköping hemma hos Frida,Jesper,Leo och Ludvig.
Jag tror att det snart blir mat så det var därför jag satte mig en stund framför datorn (a

>Det har blivit en sväng in till Ikan (Ett "wannebe" Allum ställe) tillsammans med Frida och Leo.
Hittade lite snygga kläder men köpte dock inget.''
Efter det blev det att gå en sväng förbi Ludvigs skola där dem har en isbana.
`Ganska fränt må jag säga ;)
Annars har vi inte gjort så mycket mer här.
Det är väldigt kallt ca -20G Brr* Så kalllt!!!
Men det är fint gus vad fint det är med all snö, men det är så förbannat kallt xD <3'

>Grattis Gunnar på hans namnsdag idag(y

Men nu ska jag dra mig, tänkte sno lite mat från köket :P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Marknatalie

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-05-11 @ 10:36:19
URL: http://marknatalie.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0