Uppfinning?

Hejsan (:
>Denna dagen har inte hänt något speciellt.
Jag råkade sova bort hela eftermiddagen dock ;O
Ush, tror jag börjar bli sjuk..
Men jag kan verkligen inte och får inte bli sjuk nu, jag ska ju till Hemsedal och åka bräda nästa vecka! (Y
Oh då kan man verkligen inte vara sjuk :P
>Förövrigt så ska vi ha inlämning i morgon i No, En teknik uppgift som ska handla om en uppfinning.
Jag har knappt börjat, och det ska vara inlämnat i morgon :s
Så det är de jag ska göra så fort jag har skrivit klart här!
Eller nje, jag ska faktiskt kissa först^^
>Nationella i morgon i svenska- läsförståelse.
Får se hur det går.
Men detta grejar jag nog. Så nu var det inprintat i skallen, nu ska detta bara ta och ske också XD
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0