Rumba

Hejsan (:

Denna dagen har varit precis lika meningslösta som resten utav denna helgens dagar.
Det har inte hänt något speciellt, varit uppe hos Elinor och bara tagit det lugnt.
Sedan blev det iväg till dansen där det blev Rumba!
En långsam men ändå en mycket rolig dans från egen åsikt ^^
Synd bara att det är så himla mycket snurrar i denna dansen!
Man mår ju för skjuton illa efter dem första två snurrarna xD
Förstår inte hur folk kan undkomma att inte snurra in i vägen under en helt låt ;O
Några tips för att inte bli helt yr i bollen när man snurrar? :P

Annars har det absolut inte hänt något speciellt.
Jag har precis tagit en dusch och tänkte kasnke ta och börja plugga matte, det borde vara bra med tanke på att jag har prov i morgon :O
Och lilla jag har inte pluggat ett piss :(
Det gäller att göra framsteg på Nationella sedan för att jag ska kunna få mitt Vg!
Gud vad jag längtar tills Karin säger att jag faktiskt får mitt vg i matten, jag kommer bli överlycklig ^^ <3
Men då gäller det att jag börjar plugga! ><

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0