Borta bra, men hemma bäst!!

Hejsan!!

Nu har man äntligen kommit hem igen från Hemsedal.
Vi har haft lite otur med vädret men annars har det varit helt underbart!
Backarna var härliga och brädan var bra men skorna för små, men det är väl så det ska vara?
Underbar vecka ifall!
Det ända negativa med dessa dagarna var att jag lyckades överbelasta mitt väntra knä, så det blev tyvärr ingen åkning för mig  sista dan.
Men vafan, det har helt enkelt varit underbart!
Bilder kommer senare




Förövrigt har det inte hänt så jätte mycket.
Träffade Melissa igår :)
Och nu ska jag dra mig iväg hem till Felicia.
Sedan hade jag tänkt att träffa Moa en liten stund lite senare under dagen (a
Och sedan så kommer ju även Elinor hem vid tio tiden :)

Skrever kanske mer senare, Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0