Bambi på hal is

Hejsan hoppsan (:

Idag blev det att ta bussen 8.05 tillsammans med Moa för att sedan ta oss till Vallhamra ishall.
Med tanke på att jag är så enveten som jag är så råkade vi hoppa av en hållplats för långt, så vi fick ta och promenera en bit(Y
Vi kom ifall fram efter en stund, som tur var!
Med tanke på att det var skridskor tid istället för lektions tid så känndes det väldigt bra ;)
Blev många fina åk tillsammans med sötungarna ^^ (a <3

Efter skridsko åkningen gick jag hem för att ta något och äta och sedan raka benen och en dusch innan nästa lektion skulle börja.
Känndes mycket bra :D
Det var dock bara 2timmars ea tid vi hade den sista tiden så känndes det rätt onödigt, men men...
Ea tiden är väldigt bra.... ibland^^

Efter skolan blev det hem och ta på sig tajta kläder, på med smink och klackskorna!
För jag och systern skulle in till Nk för att gå på Addition till Nk´s modevisning :)
Har aldrig varit på något sådant där så jag var väldigt nervös.
Så istället för att lyssna på takten till musiken som vi skulle gå till, så kopplade jag helt bort de ljudet och koncentrerade mig på att inte ramla xD
Dumt gjort av mig, jag vet!! Men jag var så nervös (a ^^
Men vi får väl se vad som händer, tror dock inte jag kommer bli med men man vet aldrig :P
Får svar från dem om ca en vecka drygt.

Blev mat på Mc donalds efter Additionen med systern, och det var väldigt gött! ;)
Sedan blev det hem till Elinor och titta på filmen; I taket lyser stjänorna.
En väldigt bra film må jag säga!
Och jag hatar flickan som spelar huvudrollen lite granna... Eftersom jag själv skulle få prov spela för just den rollen, men såg prov spelnings datumet ett par dagar senare.
Men men, kul för henne i vilket fall som helst :)
En film som är värd att se (:


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0