2 februari 2010

Hejsan (:
>Jo tack jag vet, jag har varit usel när det gäller det här med uppdatering!
Men det har hänt så mycket nu det senaste så har inte riktigt hunnit med bloggandet.
Men tänkte att jag skulle börja igen och verkligen ta tag i det hela, det sa jag ju förra gången också, med det blir ändringar på det nu tycker jag(y
Jag orkar inte skriva ner allt som här hänt utan jag gör en liten sammanfattning;
  • Morfar har nyss dödt, strax där efter hans bror.
  • Pappa har köpt sig ett hus(Som det har varit en del prat om, flyttar i april någon gång)
  • Varit på model lab och tagit bilder
  • försökt få skolan att gå ihop
  • åkt skridskor
  • gått i väldigt mycket snö! Och det snöar fortfarande.... -.
  • fyllt år! ätit en massa tårta
  • planerat inför födelsekalaset med vännerna
  • Försökt få tiden att gå ihop
  • Valt Gymnasium
  • Försökt städa mitt rum (Har ännu inte lyckats med detta)
  • Firat mig lite grann hos pappa med middag tillsammans med systern och hennes pojkvän( firar med mamma m.m denna söndagen)
Så jaa, jag har haft ganska mycket att göra, känns som om jag behöver mer timmar per dygn och inte bara 24timmmar. Jag hinner ju inte göra allt som behövs/ska göras.. xD
Förövrigt så är allt ganska lungt(Y
(Jag skriver igen i morgon(y )
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0