Vovar

Hejsan!

Skoldagen var väldigt lugn och inte alls att alla sprang runt och var ganla hönns?
Hönshus är vad min klass är. Men fyfan va bra det är, inte hade det väl varit kul om alla höll käften?
Å nej, det tillåter vi inte! Mohaha!!

Efter skoldagen träffade jag på Martina, som gick i min gamla klass, på bussen.
Jag kände att vi hade alldeles för mycket att prata om att jag vägrade gå hem innan vi fått pratat av oss ordentligt.
Så jag bestämde att hon och jag skulle ut och gå en liten promenad med hennes hundar.
Sötaste vovarna om jag ska vara ärlig, framför allt Heclor (stalvese?) . Men ack va söta!
Och jag kan säga att det var skönt med en liten promenad efter en hel skoldag där man bara sitter inne.
Har faktiskt bestämt mig att denna veckan ska jag försöka göra så mycket som det bara går.
Ja, om allt faktiskt.
Jag ska plugga, städa, pynta, umgås med familjen/vänner, julshoppa(om plånboken nu tillåter).
Det ska helt enkelt bli en hysteri vecka!! :D

Jag var även hos Melissa.
Kan säga att hon och jag har lite att göra, vi måste få klart målarböckerna som vi sa skulle vara klara innan nyår.
Och jag kan lova er att det är mycket sidor kvar att göra... Men vi ska lyckas! ;)
Sedan har vi tittat tv och druckit te. Alltid lika gott!

Annars har det inte hänt så jätte mycket förutom att snön vräker från himlen.
Kanske, kanske blir det så mycket snö att vi inte kan ta oss till skolan?
Hade inte det varit underbar? :p
Nej då, skolan är bra ! Dock är det de där med läxor och inlämningar som svider lite.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0