Svälta är vad jag ska göra!

Eftersom det är "dina" pengar så kan du ju få känna att jag verkligen inte ska kosta denna månad.
Så istället så kan du ju använda dessa pengar till något för dig själv så ska jag ej äta under denna månad.
Eftersom det är "dina" pengar så kan du få göra vad du vill med dem.
För jag behöver dem verkligen inte, bli som kärringen på gården och gör samma sak mot din dotter.
Helt jävla otroligt, jag går fan i skolan och gör det jag ska om man ska jämföra med vissa andra.
Är jag döende lovar jag dig att jag ska gå, för jag får ju inte stanna hemma när det är skola!
Jag har till och med gått till skolan med 40 graders feber, men vem bryr sig?
Det är ju bara att svälja lite tabletter och sedan är allt bra. Eller?
Jag menar, vad ska jag med pengar till?
Nej, jag vet inte heller!!
Fuck this world!!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0