Plugg på en lördag..?

Tjenare!! (:

Jag vet jag vet, klockan är på tok för mycket! Och jag känner mig ganska trött men inte tillräckligt för att falla i sömn.
Idag har jag faktiskt pluggat. En tidningsartikel med temat kärlek. Dock vet jag inte om den är för kort. Det åter står och ser!

Förutom plugg blev det att träffa Nina och Erica en stund! :)
Det var tok för länge sedan man träffade dem två godingarna ^^
Så det blev att glo en film och en del prat (y
Och filmen vi tittade på,besatt, den var sjukt lång!'
Tror att vi började titta på den vid kvart i elva kanske och den var inte slut försen runt halv ett.
Herregud, trodde verkligen inte att den skulle vara så lång :p

Sedan blev det att mysa lite i soffan och titta på shit pogram och nu så sitter jag här.
Kom på att det känns som om det var väldigt länge sedan jag drack te ;o
Det får bli en kopp te i morgon till frukost helt enkelt !

Cracy girl! (;
Pusshej♥//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0