När kalusullerna tystnar..

Hejsan!!

Söndags kvällen avslutades hemma hos Melissa tillsammans med hennes bror,Kajsa och självklart Melissa.
Det blev att titta på en gammal Julkalender.
När kalusellerna tystnar om jag inte minns fel, dock har jag inte sett den och såg bara några avsnitt utav den idag.
Dock så skulle jag vilja se mer utav den, då alla säger att den är så himla bra.
Men om jag nu har sett den kan jag förstå varför jag inte "minns" den, jag var ju trots allt runt tre årsåldern.
Så gott folk, är det någon som sett den/minns den? Isåfall, Vad var det bästa med denna julkalendern?

Själv så tycker jag att Mysteriet på Greveholm är en utav dem bästa som varit (Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: frasse

När karusellerna sover duck face!

grymmast e ju när racer tomten åker runt i sitt rally hus>< as grymt juh wrooom wroom! (;

2010-12-06 @ 14:53:58
Postat av: Renejessica

Really great site man!!

2011-05-17 @ 14:12:16
URL: http://renejessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0