Jullov

Hejsan! (:

Äntligen jullov säger jag bara. Det känns behövande. Dock känns det som om detta lov kommer att flyga fram.
Men vi får väl se^
Julavslutningen började iallafall på bergakungen då vi tittade på en film. Tusen gånger starkare hette den.
En film som borde ses enligt mig. Jag tyckte inte den var jätte bra, men budskapet var bra!
Efter filmen blev det att sitta i klassrummet och tjöta lite och sedan blev det jul/tomte gröt.
Och därefter blev det ett litet framträdande i aulan. Då det var massor som sjöng och rektorn höll tal oh grejs.
Inte alls lika mysig som på min gammla skola,men man måste väl vara lite mer seriös nu.. vad vet jag? :P

Ska glo tv och annat skoj nu(; Haha^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0