Julen tar aldrig slut

Hejsan! (:

Julafton var jätte trevligt, åt god mat. Fick fina klappar och massa annat skojsigt^
Trevligt folk och go stämning!

Har även firat jul idag tillsammans med mamma med familj + mormor (:
Även här blev det att äta gott och fina klappar.
Det ska även firas jul om ett par dagar med kusinerna också.
Så iår blir det att fira tre jular.

Har även varit hos Melissa och tittat film och spelat kort, mysigt värre^
Annars har det inte hänt så jätte mycket denna dag.
Eller jag har ju faktiskt gjort naglar och klippt mig. Hela sju cm av mitt hår tillhör längre inte mig utan ligger i sopptunnan. Inte riktigt okej, men jag får väl skylla mig själv som inte klipper mig så ofta.
Klipptid om ca tre månader hade jag tänkt iallafall. så slipper jag klippa av så mycket nästa gång ;)





Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0