Jul på Liseberg

Hejsan! (:

Har nu kommit hem efter en underbar kväll med familjen, mamma,jouko,Yasmine,Lucas och Noel.
Det blev en kvälls runda på Liseberg.
Det är så himla trevligt under juletid på Liseberg. Finns nog inte mycket som kan slå den mysighets faktorn!
Det blev att äta go mat, köpa massa gott godis och bara gå runt och titta på alla shoppingstånden.
Absolut en lyckad kväll! Dock hann jag inte titta på julsakerna högst upp i parken. Det får bli en annan dag!

För mig blev det bussen hem då jag inte fick plats i bilen. Men det gjorde inte så mycket. Känndes skönt att få varva ner lite i sin ensamhet(y
Dock så blev det inte så mycket ner varvning utan jag satt på hel spän. Då bussschafören körde som en blådåre!!
Trodde att han skulle köra ihjäl oss, ett flertal gånger stötte han emot gatukanten och det var inte en enda lugn stund utan gasen i botten. Livs farligt helt enkelT!

Nu ska jag ta och dricka en kopp te äte "sport" choklad (då vi vann stjärn vinst :D ) och se på hair spray! :D
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0