Första dagen på den sista månaden av året

Tjenare!! (:

Idag är det första den av denna månad och då är det bara 24 dagar kvar till Julafton.
Det är verkligen snart jul(y
Dock känner jag att det har börjat krisa sig riktigt rejält i plånboken.
Jag är klappar till tre personer avklart. Nu är det bara till 13 personer till som det ska köpas till och jag har bara ca 400kr kvar denna månad.
Det känns inte bra!
För jag är inte den som brukar vara snål när det gäller presenter och klappar överhuvudtaget, men detta året känns det lite som om det kommer få bli en snål, en riktigt snål jul...
Vi får se hur jag lyckas få ihop detta.. :S

Idag har jag varit för lat för att ta mig upp i tid och gå till skolan.
Så jag stannade hemma. Jag vet, skärpning Denise!!
Snart gör jag nästan samma sak som min mor gjorde mot mig i morse.
Och det var riktigt jävla bitchit.
Hon tog en sak som jag har behov av, någonting som jag måste ha!
Det var elakt.. riktigt elakt!

Idag blev det middag nere på Briggen.
Jag valde en ost och skink paj.
Riktigt gott! Men är det värt priset när man är en fattig student?
Nje, då får man nog nöja sig med Mcdonalds mat.
Men idag var det mamma som betalade :)
Efter middagen blev det hem till Melissa.
Det blev att titta på Mio min mio.
En riktigt go klassiker(Y Dock så tycker jag den är alldeles för hemsk för att klassas som barn film.
Som vanligt blev det att spela några rundor kortspel. Jag vann ett flertal gånger, Mohaha!! (;
Annars har det inte hänt något speciellt^

Sedan så fyller ju Ida år idag. 16 år, Så massa massa Grattis till dig bruden.Hoppas du fått en toppen dag!! :D


Nu ska jag titta på Julkalendern.
Jag missade ju den i morse, så jag får ta igen den nu(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0