Dagens ungdom

Inlägg som skulle upp i lördags

18/12 – 10

 

Hejsan! (:

 

Idag vaknade jag av att mitt alarm ringde klockan 10.00. Kände att jag behövde lite mer sömn för att orka med dagen så det blev en timmas sömn till.

Det blev gemensam frukost med underbara te koppar och rostade mackor. Kan det bli så mycket bättre?

Där ifrån blev att börja dagen med ett hejdundrade hög julmusik!

Tror nästan att grannarna tittade lite snett när dem gick förbi. Men va fan, någon gång måste väl folket vakna? ;)

 

Dagen tillbringades i alla fall tillsammans med Melissa och Kajsa. Det blev det gamla vanliga, kort och målarbok! ^

Dock lite tråkigheter här med men det jag hoppas att det har löst sig.

Det blev även en liten promenad med Ella, Melissas hund.

Bussen hem blev då ett stort problem. Det hela börjar med att pappa ringer och säger att det ska vara mat om en halvtimme och min buss skulle inte komma försen om en halvtimma, så det shet sig ganska totalt.

Men i alla fall, bussen mot Allum är fem minuter sen som gör att jag missar min buss med en sekund skulle jag tro -. Jävla shit!

Men i alla fall, så jag bestämmer mig för att gå hem.

Att går från Allum bort till Utby tog ju sin lilla tid. Men samtidigt väldigt fort.

Jag var innanför dörren efter ca 35 minuters promenad. Så ganska fort gick det ändå.

Dock hade det i och för sig gått mycket snabbare med bussen.

Men jag ska inte klaga, för det var faktiskt väldigt skönt att gå den där promenaden.

Däremot tror jag att jag kommer ha lite ont i benen i morgon :P Haha!

Tror jag vara nära på att trilla minst ett tjugotals gånger xD

Men jag trilla aldrig helt, bara lite halvt (;

 

När jag väl kommit hem står maten på bordet och väntar på mig. Så jag börjar hugga in. Efter det bjöds det på glassbåtar (heter dem så?)  och kaffe, gott gott!!

Sedan blev det att bänka sig framför tvn för att titta på lite film(Y

Det var denna lördagen. Bara sex dagar kvar till Julafton!! :D

Pusshej<3//Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0