Älskade syster

Hejsan!

Denna dagen blev kanske inte riktigt som planerad, men den blev nog bättre såhär än vad den annars skulle varit!
Har pratat med syster min ungefär hela dagen. Och nu pratar vi inte om en till två timmar. utan det blev från att jag kom hem vid fem tiden fram till klockan var närmare nio skulle jag tro.
Haha! Det blev en lång pratstund iallafall. Och det gjorde verkligen min dag!
Det samtalet var behövdligt(Y
Det blev plugg, julklappar och matlagnings prat.
Sådana där absoluta måste praten! (;
Julklappslistan är iallafall snart klar. Bara ett par skjusteringar och sedan är det klart(Y
Nu ska saker och ting bara köpas också :P

En annan sak som jag var med om idag, varför har det börjat visa sig att folk börjar dra sig tillbaka?
Att dem inte längre vågar visa framfötterna och säga vad dem tycker?
Vad hände där liksom ;o
Men jag ska inte säga så mycket jag heller. Men aså varför blir det såhär? Varför`?
Att få ett slag tillbaka är aldrig kul men en vänd rygg är då inte så mycket bättre.
Men vad ska man säga, folk förändras, folk byter kompis krets, men varför just vissa folk?
Det känns ju inte riktigt rimmligt!
Men jag ska inte lägga näsan iblöt och säga vad folk ska göra, utan denna gång får de,du,ni,ja, upptäcka det själv!
Jag tänker inte vara den som säger till, men tänk dig för innan du gör något.
Det kan ge dig konsekvenser sedan, och detta är ingenting att sträva efter(Y
Köss och smek!!

Haha väldigt vimsigt och otydligt, men det kanske var det som var poängen?
Vad vet jag (Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: skyll dig själv!

what goes around comes around!

2010-12-11 @ 20:29:26
Postat av: Mikamari

Site was very helpful. thank you

2012-07-05 @ 11:26:34
URL: http://mikamari.blogmentions.com
Postat av: Mikamari

Site was very helpful. thank you

2012-07-05 @ 11:26:34
URL: http://mikamari.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0