The end

Hejsan ! (:

Idag är det sista dagen på detta sommarlov.
Sista dagen innan skolan börjar!
Många säger att det kommer bli jobbigt m.m Men jag längtar faktiskt till morgon dagen.
Jag vet inte varför, men jag vill börja nu på en gång!

Mitt sommarlov har inte varit bland dem fartiga men jag har varkligen haft sommarlov.
Jag har tagit det lugnt och inte stressat som många andra.
Jag har verkligen haft sommarlov och försökt träffa så mycket folk det bara gått.
Och det har jag !

Gårdagen fick bli en avslutning på mitt sommarlov.
Det "sista" innan skolan.
Det slutade ifall med en fartfylld kväll med massor av underbart folk.
Det var kul, och det känndes som  en bra avslutnig på detta sommarlov.
En slags lugnfaktor, man samlades med lite goa gubbar och skrattade och hade det trevligt.
En sjukt bra avslutning helt enkelt (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0