Stadsparksbadet - Borås

Hejsan (:

Denna dagen började bra och slutade bra.
Det blev en tripp till Borås för att besöka Stadsparksbadet tillsammans med Melissa och Elin.

Jag fick gå uoo vid tio tiden då vi skulle ta bussen 11.20
Trots den långa resetiden så gick det ändå ganska fort 12.30 var vi framme.

13.05 började vår lektid i simbasängen.
Sist jag var där var jag inte alls stor, gick fortfarande på lågstadiet.
Då tyckte jag att det var jätte stort m.m medans nu så var det inte alls stort.
Men efter ett tag slog det mig att jag faktikst var mindre och yngre sist jag var där om man jämför med nu.
Så det var inte så konstigt att det känndes litet.
Men vi hade otroligt kul(y och det är väl huvudsaken? (;

Trots 30grader i vattnet känndes det mer som20Grader.
Men det gjorde inte så jätte mycket då vi inte märkte av det så jätte mycket.
2 bubbelpooler, 3 klätterväggar + en med "start och mål" vägg, motionslängder, en ruschelbana, trampolin + 3 meters hopp ställe,barnpool, bastu, ångbastu och vågpool m.m  så lyckades vi hinna med ganska mycket.
Trots att vi var där i drygt 5 timmar så hoppade vi runt som små barn från pool till pool.
Det var kul som sagt(y
Och hade det inte varit för mackor och pommes så hade våra magar nog inte klarat en sådan långg tid.
Så ett tips för folk som tänkt åka dit utan pengar så är  det ett hett tips att ta med sig något att mätta magen med(;

Från 11.20 fram till 20.30 har det varit full rulle!
När vi väl kom hem blev det över till systern för att få i mig lite mat och få lite kläder(y
Efter det blev det över till Melissa och träffa lite goa  gubbar.
Trevligt trevligt^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Melissa

Det var väl inte 3 klätter väggar och den start och mål:o det var väl en och den med start och mål<3

2010-08-19 @ 02:43:33
URL: http://melissaneimi.blogg.se/
Postat av: Melissa

Det var väl inte 3 klätter väggar och den start och mål:o det var väl en och den med start och mål<3

2010-08-19 @ 02:48:34
URL: http://melissaneimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0