skräckslagen

Hejsan ! (:

Idag har barn passningen inte gått fullt som jag velat, men det gick ifall inte sönder något.
Och det är ju bra...eller?

Efter barnpassningen kände jag mig riktigt fika sugen!
Så det blev utgång in mot den "stora" staden för att ta en fika med Matilda och Nina på kafé Vanilj.
Riktigt trevligt hade vi och blev sittande i drygt en och en halvtimme med varsin kaffe i varsin hand.
En mycket lyckad fika helt enkelt!

Det blev även några timmars letande efter kläder till Nina, utan resultat.
Men vi hade kul! (:

Efter stor besöket i stan blev det hem och äta gott, flintasteek med frittes och sås, mums^
Sedan blev det "uppgång" hem till Nina.
Även Adrian tittade förbi.
Fan för honom btw, den jäveln ska flytta ifrån oss ;o
Även fast han kommer hit varje helg och lov m.m men ändå !
Han ska få skaffa eget, få en lägenhet, jag är avundsjuk...

Vi tre tittde på skräckis..
The ring....= En skräckslagen Denise.
Jag gillar verkligen inte rysare...Kalla kårar ,eller vad det heter.
Ush fy och blä!
Jag kan ifall tycka lite synd om Nina och Adrian och Ninas föräldrar, dem lär ju ha ont i öronen tack vare mina skrikutbrott..!

Efter filmen var det ifall hemdags för mig och Adrian.
Vi skulle hinna med en buss som gick 03 och klockan var hel... Vi srpinga.
Och vi sprang,fort!
Men ändå hann vi inte med, då vi inte orkade springa dem sista meterna...Lata är vi!
Men vi sprang ifall tillräckligt fort så att vi hann se när bussen släppte på folk och när den körde iväg.
Tycker ändå vi är värda några plus poäng som kom så långt (y

Det fick ifall bli en liten promenad hem, lika bra.
Så fort jag kom hem blev det att starta datorn,starta en kopp te för att sedan varva ner lite efter skrikutbrotten.
Det tar ju trots allt engergi (;

Så nu ska jag fortsätta på mitt te drickande och bara ta det lugnt^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Melissa

Gud va fint du stavar xD not<3

2010-08-10 @ 01:24:25
URL: http://melissaneimi.blogg.se/
Postat av: Adrian

ahahahahahahahha bussjäveln dissade oss :(

2010-08-10 @ 02:18:16
Postat av: Ida

Hej! Tack så mycket! Nej jag är helt självlärd :) Ska gå en utbildning senare!

2010-08-10 @ 09:17:36
URL: http://swedishmakeupgeek.com
Postat av: Denise Eriksson

Adrian: Jävla buss jävel helt enkelt!! ;D <3

2010-08-10 @ 21:41:15
URL: http://denisexeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0