Skatås

Hejsan (:

Ursäkta för dålig uppdatering, men det känns som om det har hänt så mycket dem senaste dagarna.
I Måndags var alla MP1 or i skatås för genmensama övningar "lära känna klassen dag".
Det roliga var ju att jag inte lärde känna min klass utan lärde känna C klassen bättre.
Men det var väl ganska roligt det också :P
Förövrigt gjorde jag inget speciellt den dagen.

Idag (Tisdag) hade vi bara en "riktig" lektion, ganska gött!
Matte var dock lektionen, men det enda vi gjorde var att lösa lite uppgifter och få våra matteböcker.
Jag kan ju säga att på en gång att jag fick den lätta variationen av matteböckerna, och att hela klassen utan två pers fick den som var lite svårare.
Men men, vi får hoppas att detta går bra och att det blir lätt! (;
Mer om skoldagen finns inte så mycket mer att säga..

Tandläkaren klockan 15.00 idag.
Gick väldigt bra, dock så hatar jag när dem inte jobbar med hanskar!
Men det var jag för mesig för att säga till om.
Mina tänder var iallafall "fina" ^

Efter tandläkar besöket blev det inte till stan för en snabb klippning.
Det blev en cm kortare och lite uppklippt.

Efter klippningen blev det bort till Lerum för att Träna (det jag nämnde förre veckan).
Så nu är det så att jag ska börja simträna varje tisdag.
Jag tycker ju att det är jätte kul att vara i vattnet men har känt att jag bara kan rygg och bröst sim, så jag behövde någonting nytt.
Somsagt, simträning varje tisdag kväll fram till vecka 50(?).
Vi får hoppas att jag inte avlider då konditionen inte är på topp xD

Mamma fyllde även år igår.
Det firade vi med middag och tårta till efterrätt.
Väldigt gott och mysigt ^
Så Grattis i "efterskott" mamma!! (: <3

Förövrigt så fylttar ju syster på Onsdag men åker i morgon.
Och det kommer kännas så tomt och jag kommer troligtvis bryta ihop i morgon...
Men jag hoppas innerligt att du får  det bra syster och att ni/du kommer och hälsar på så ofta ni kan och vi till er.
Älskar dig och kommer sakna dig massor!!!!!!! <3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0